2010-11-02

vanlig tisdag

Idag har jag inte pluggat ett dugg, inte ens slagit upp böckerna mycket illa, verkligen, men lite små pyssel på fm som tvätt, disk mm så tänkte jag att äta vid halvtolv och sedan plugga flitigt från tolv till det är dax att hämta änglarna vid tre!
Man ska aldrig planera något, för det blir ändå aldrig som man planerar, jag borde lärt mig!!
Ändrade planer syster och mamma kom på besök över lunchen så det blev mycket snack och lite kaffe mycket trevligt så när de kört var det inte lönt att börja plugga, för då skulle tvätten ha sin uppmärksamhet!
Jaja jag får ta tag i det i morgon fm och hela tor och fredag för till helgen ska jag inte sitta med det!
(jag har ju det klart i huvudet, nu ska det bara ner på papper, inte det lättaste alltid)
Nä nu måste jag fixa och trixa med kvällsmat kramar /Melsvammel

1 kommentar:

  1. Hoppas att du hade det trevligt
    ikväll. Jag hade sååååå gärna
    velat vara där. Jag får nog min
    chans en annan gång. :)
    Vi ses imorgon.
    Kram

    SvaraRadera