2010-11-13

Grå räsern & ingen torsdag


Ja idag har jag haft fullt upp, fick sovmorgon av gubben min, då får han ha sovmorgon i morgon=)
Idag har jag varit och köpt tre par byxor till mig för en bra peng, köpte också fars dag present till min fader, vi hamnade ute på landet hos mina goa föräldrar och fick lite kaffe och hjälp att bytta till vinterdäck på grå räsern, tusen tack för hjälpen=)
Så nu kan snön och halkan komma, men gör inget om det dröjer ännu ett tag=)
Ett par timmar senare så hamnar vi i blip affären och ska veckohandla en nät liten summa 1300 kr ja och inte en massa onödigt var det!
Just nu så njuter barnen av sitt lördags godis=)
En annan sak som vi tragglade vid kvällsmaten var veckans dagar , L rabblar hela veckan flera gånger men glömmer varje gång torsdag, så vi har infört sex dagars vecka i denna familj, undra hur det kommer att fungera framöver!
Kramar från en frusen /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar