2010-11-14

Farsdag!

Jaha idag är det då vi ska uppvakta våra fäder, jag uppvaktade min igår han fick en trisslott och en biltidning och gav honom också äran att byta däck på grå räsern!
Barnen hjälpte jag att fixa en sak till sin pappa, han fick en tidnings prenumeration allt om whisky, efter frukost gjorde vi oss klara för avfärd mot Lund och Malmö.
I Lund handlade vi knäskydd till mig och farsdag present till svärfar två korsordstidningar och trisslott.
Vi träffade upp svärföräldrar och svåger och svägerskan i Malmö för en bit mat och en timmes bowling, detta var jätte kul! M var super duktig L tyckte det blev tråkigt efter en stund men ändå vann han med hjälp av M och jag förlorade stort men va sjutton någon ska ju vara sist!
Jag har hunnit borsta min katt med en massa tovor men idag gillade hon det vi blev inte ovänner, nu är hon en tovfri kissekatt!
Nu måste jag ta mig i kragen och börja plugga i ett par timmar fram till nio ikväll, då det är Beck!
Tack alla för en bra dag och hoppas att alla har haft en bra helg kramar från en pluggande/Melsvammel

1 kommentar:

  1. Tack för idag! Det får vi göra fler gånger! :) Hälsa "loser-Henrik" ;)

    SvaraRadera