2010-11-11

Min lille har då svar på allt!

Minste kille kan jag och alla andra i hans närhet få ett gott skratt av...
...för i morse när jag sa att i kväll innan du lägger dig ska du plocka undan briotågbanan, den är trasig på sina ställen då svarar han mig - men mamma det är ju vägarbete!
Jaha vad svarar man...jag skrattade och gick där i från med ett leende!

Han kan få mitt mamma hjärtat att smälta också...
Jag frågade vad är bäst med mamma?
L svarar jag älskar dig!

väldigt skönt att höra när man pluggat en hel dag och är rent slut i huvudet och om en liten stund bär det av in till Lund för kvällsföreläsning, gissa om jag lär vara slut när jag kommer hem igen.

Kramar från en trött /Melsvammel

2 kommentarer:

  1. Naw!!! Mosters hjärta smällter :)

    SvaraRadera
  2. Han har då svar på det mesta.
    Ha det gott Barba-Glömsk!
    Kram - You know who

    SvaraRadera