2010-11-18

Nästa vecka=nervöst!

I går kväll var en bra dag för mig...skulle köpt en lott eller två, men nu gjorde jag inte det! Får håva in miljonerna på annat sätt!
Under knappt 2½ timme så ringde det inte mindre än TRE stycken olika arbetsgivare till mig, som vill träffa mig efter läst mitt CV de vill träffa mig nästa vecka! JIPPI =) jag är riktigt glad =)
Jag blir kallad på intervju det är ju skitbra, även om det sen inte räcker hela vägen fram så har jag kommit bra mycket längre än dem som inte blir kallade!
Jag är så glad, nu ska jag verkligen göra mitt bästa på dessa intervjuer!
Det händer mycket nästa vecka så jag får ladda batterierna i helgen, om jag kan slappna av och inte tänka på detta för mycket!
Kramar från en glad /Melsvammel

2 kommentarer:

  1. Lycka till i määääääängder med dina jobb.
    Jag håller tummen för dig.
    Jag ska påminna dig så att du inte glömmer. ;)
    Kramar - BarbaMupp

    SvaraRadera
  2. Wow, vad roligt!! Hoppas det kommer gå bra!

    SvaraRadera