2010-11-08

röjning pågår

(en del av det som ska få nytt hem = TIPPEN)

Efter skolan idag tog jag itu med lill killens rum, fan vad där såg ut!
Igår tog vi stora killens rum där blev det en massa släng likaså inne på lillebrors rum undra om han känner igen sig när han kommer hem största undran är om han kommer sakna det jag slängt och lagt undan!!!
Jag TROR inte han gör det faktiskt=)
Han tycker det säkerligen det bara är skönt att slippa städa själv! ( för han är världsbäst på att komma undan, när vi städar)
Så totalt blev det två fulla svarta sopsäckar med skräp och leksaker som vi ska slänga och två svarta säckar med leksaker som ska sättas undan i källaren!
Nä nu ska jag fixa med disken innan min syster kommer på en kopp kaffe sedan väntar den eviga tvätten, jag vill ha en robot som gör det tråkiga i hemmet, jag ska önska mig det av tomten tror jag!
Kramar från en sliten /Melsvammel

1 kommentar:

  1. Fördelen med det trista är att man
    definitivt vet vad som är roligt.
    Inget ont som inte har något gott med sig - eller hur?!
    Hoppas det gick bra i skolan idag.
    Ska ni vara där imorgon också?
    Kram

    SvaraRadera