2010-11-09

Skolan-självstudier

Idag har jag varit i skolan mellan 9-12, just nå håller vi på att läsa valbar kurs och jag har valt lindrande vård och hemsjukvård det är faktiskt riktigt roligt, men det är tufft också på två veckor ska vi läsa 200 poäng och vi har en massa själv studier.
Jag hoppas att jag hittar motivationen och disciplinen som detta krävs av mig?! Men var finns den? den har gömt sig! tror jag får börja leta, vart har jag lagt den?
Har också fått reda på min nästa APU plats det blir hemvården söder, jag hoppas att jag kommer att trivas, men det tror jag!
Nu i eftermiddag har jag varit duktig och pluggat i säkert två timmar!
Jag är sliten i min rygg idag, tur att jag inte ska träna förrän på fredag nu! Det har varit rätt intensivt med träningen så nu får jag villa lite!
Kanske någon promenad i veckan för att skingra tankarna när jag pluggar men det är om vädret tillåter!
Nä nu ska jag plugga ett tag till innan det är barnhämtning på olika ställen, sen är det simskola i kväll och man får titta på idag så jag ska dit!
Många kramar från /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar