2010-11-19

sista skoldagen

Då var det sista skoldagen på fyra veckor nu då, var i skolan en snabbis fick vår vita APU pärm och APU uppgifter som ska göras under dessa fyra veckor, sedan blev det en fika innan det bar av hem igen, hemma igen tio över tio.
Klockan ett hämtade jag hem skolepågen för vidare färd till logopeden, där han var super duktig, fick en ny tid till nästnästa vecka=)
Vidare upp i stan för att införskaffa en present, vi ska på kalas =) alltid trevligt!
Lämnade igen filmerna vi hyrde förra fredagen och det blev hyra tre nya denna veckan, en Beck, prinsessan och grodan och en annan tror det var typ något med star wars! vad vet jag!
Vidare och hämta lilltrollet på dagis och nu är vi nyligen hemkomna! Fy tusan för slasket som är där ute, visst fint med snö och ungarna har haft kul idag, men låt det då vara lite minusgrader så att det inte blir slask överallt =)
Jag ska ta mig sjutton inte gå ut mer idag, på med mjukis, tända ljus och krypa ner under filten och njuta av att jag inte behöver plugga just i dag eller denna helgen!
Kramar från en glad /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar