2010-11-10

gps och intervju

Idag gick jag upp när min klocka ringde när hände det senast? Ja inte vet jag!
Det blev lite små stressig fast jag var uppe i tid, barnen inte pigga på att komma iväg idag! Varför är det alltid så när man har ett viktigt möte och en tid att passa?
Sedan hittar inte gps skrället riktigt rätt och tiden den tickar på allt fortare fast jag var ute i god tid så kom jag fram efter att ha ringt och fått sista vägbeskrivningen via telefon, hur pinsamt känns inte det liksom?
Jag har varit på en arbetsintervju i Lund och där börjar jag med att göra ett personlighets test den första delen på tjugo minuter var inte svår en massa frågor som ska bedömas mellan instämmer helt till stämmer inte, men del två är bokstäver och siffror man ska lista ut logiken...hjälp vilken logik! Jag hade tjugo minuter här med men hann inte klart och fick säkerligen inga rätt men så kan det gå! Första gången jag gör ett personlighetstest på en arbetsintervju!
Själva intervjun var intressant och det gick bra tror jag, besked nästa vecka tror dock inte jag får tjänsten, men jag fick komma på intervju alltid kul, då har man ju varit intressant i arbetsgivarens ögon!
Men om jag inte får tjänsten så kanske jag kan vara intressant som vikarie och det lätt bra det med!
Kramar från en glad/Melsvammel

1 kommentar: