2010-11-16

Skolan & alla måsten

Jaha idag har jag haft lektion mellan 10-12 och då hade vi en föreläsare från kriminalvården hos oss. Det var faktiskt riktigt intressant och lärorikt!
Efter skolan så var vi ute och åt lunch och det var trevligt det med, så nu ska jag bara leta reda på mina sista krafter och börja plugga det sista om ett fall som vi ska diskutera i morgon, hoppas att det kommer att gå bra!
Annars så tycker jag det är motigt just nu med det mesta, skolan tar liksom hur mycket tid som helst från en!
Jag räcker inte riktigt till som den mamma/fru jag vill vara, en massa möten hit och dit, allt annat som ska göras...
snart är det APU (praktik) i fyra veckor det ska bli bra lite andrum!
Advent är här snart, alla julklappar som ska införskaffas och allt annat och alla måsten under julen!
Barnkalas ska fixas!
Skolarbeten som ska fixas
Möten hit och dit, det tar aldrig slut...
Mitt hem ser ut som självaste soptippen, för här är inte städat på evigheter, hinner inte!
Snart tar jag examen och det ska bli super skönt, men då börjar en annan verklighet att söka jobb det har jag ifs redan börjat med! Jag vill inte bli arbetslös och känna den pressen på mig!
Ja listan kan göras riktigt lång men jag slutar här!
Så ja nu känns det lite bättre att få skrivit av sig!
Kramar från en sliten /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar