2010-11-30

Kalendrar?


Jaha idag är det den siste november och om några timmar är vi inne på 1:a december och barnens kalendrar är uppsatta men jag har inte löst riktigt hur jag ska göra med paketen.(paketen har olika storlekar och olika tyngd)
Förra året satte jag lappar i med i vilket rum presenten var gömd i fisk, mittemellan eller högt! Det får nog bli något liknande i år men va sjutton jag känner att jag har dåligt med tid!
Jag vet inte hur jag ska lösa det i år???? räknetal tex 1+3=4 och att man sen har alla paketen i en låda som är numrerade, läsa, rita var de kan vara gömda hjälp???? Natten lär vara lång! Någon med något förslag?
Jag får fundera vidare för detta får jag börja med när hjältarna har lagt sig!?
Kramar från en lite smått stressad /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar