2010-11-15

leksakskataloger...vilket stohej!

Jösses vad mina barn låter för tillfället, för i brevlådan var där två leksakskataloger, så nu försöker de överösta varandra men kolla här L, kolla här M, åååhhh kolla här, ibland kommer de springande för att vissa vad de ska ha, jag försöker tala om att man får önska sig det i julklapp och födelsedagspresent men utan större framgång kan jag säga...jag talar för döva öron =)
Så nu kryssas det för fullt i katalogen M med röd penna och L med grön!
Någon som känner igen sig? Var man lika dan själv som barn...jag kommer inte ihåg! Men troligen var man väll det!
Jag tycker att mina barn har lagom med leksaker nu efter att jag röjde på deras rum och önskar att det inte blir lika överbelamrat med leksaker igen, utan att de får det dom verkligen önskar sig och kommer att leka med!

Kram en från en som snart har sår i öronen av - jag vill ha och måste ha/Melsvammel

1 kommentar:

  1. Oja, F håller på likadant här hemma.
    Hon kryssar på som bara den.
    Mamma kolla hit och mamma kolla dit osv.
    Jag sätter snart mp3:n i öronen, så jag
    slipper höra allt om Toy´s R us, Jättekul, BR osv. F har redan fullproppat på sitt rum,
    så jag vet inte vad hon ska plocka bort för att kunna önska sig nytt??
    Ha det gott så ses vi förhoppningsvis imorgon.
    Kram

    SvaraRadera