2010-11-07

söndag kväll

Ja idag var det H som fick sovmorgon till strax innan åtta!
Jag har hunnit träna idag ett bas pass och det var kul och skönt att röra på sig, denna veckan har jag varit flitig på träningsfronten 5 gånger!
Sedan har jag sett (mest sovit) draktränaren med L det jag såg var den riktigt bra! L älskade den han har sett den 2 gånger nu!
Hunnit röja ut all skit och leksaker M inte vill ha längre, en svart sopsäck blev det med saker som ska till tippen! så nu har M bara lego, backugan, transformers kvar på sitt rum och han är mer än nöjd efter vi röjt där lekte han i en timme med stängd dörr. Alla M:s älskade verktyg är undan plockade på hans egen begäran!? Både jag och H blev förvirrade men jaja, de finns ju kvar i källaren om han ändrar sig!
Kvällsmat idag bestod av hemmagjord biff, brunsås, avoccado, matvete och vatten, det var mycket gott! Barnen uppskattade kvällsmaten vilket gör mig glad inget tjafs!
Allt för att slippa sista skoluppgiften, för den hade jag kört fast på totalt, försökt få den klar i tre dagar, men när det väl lossnade så rasslade det till och den var klar på 30 minuter och jag blev nöjd. Det brukar vara en hel del finslipande på mina skoluppgifter innan de lämnar mina händer för att granskas!
Nä nu ska jag dricka mitt te och inta min soffposition och se på Beck kramar från en frusen /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar