2010-11-17

snabbvisit i skolan

Skolan har jag varit i en stund idag mellan 9-11, imorgon är det självstudier som gäller och då har vi fått ny uppgift som ska in på fredag och jag måste renskriva de andra två uppgifterna också tills på fredag!
För sen på måndag så går vi ut på APU i fyra veckor ska bli skönt med lite omväxling men jag slipper inte skoluppgifter på APU:n nädå den uppgiften får vi i morgon, jag gissar på att den är rätt stor och tar mycket tid från en ändå!
Men plugga varje dag lär jag ju inte behöva göra utan kan kanske läsa en vanlig bok, som jag längtar efter det men vågar inte just nu för då blir skolarbetet lidande=(
Får plugga lite till innan barnhämtning och sedan när busungarna sover är det plugg som gäller=)
Kramar fån plugghästen/Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar