2010-08-02

Varför tar allt så lång tid?

VARFÖR ska allt ta sån evig tid, pratade med Fk idag igen och de hade fått in pappret men inte registrerat det, men tjejen jag pratade med la ett mejl till någon som ska titta/registrera det, detta ska göras inom två arbetsdagar och sedan ska det ske en utbetalning till mig omgående men det tar dock två bankdagar! Suck...
Har jag nu tur så har jag pengar på fredag eller måndag eller tisdag men jag känner på mig att det blir mer strul. Kanske inte på dessa dagar och detta barn, men har ju sökt föräldraledigt för lillkillen också så det blir nog strul med det med om några veckor när den utbetalningen ska göras. Men jag fick bara vänta på min tur i 30 minuter och då hade jag plats 396 i kön, så idag gick det undan=)
Kram /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar