2010-08-19

skola!

Ja nu har skolan dragit igång med buller och bång för mig och M.
Igår var det upprop för M och det var väl si så där kul tyckte M, men det gick bra han fick sin bestämda plats i matsalen och det är bra! Både jag och Henrik var med, det kändes väldigt konstigt att våran lille M börjat förskoleklass och fritids.
Jag hade själv upprop idag och det var jätteskoj att träffa alla igen efter sommaren och nu drar det igång om 2½ vecka så drar vi ut på praktik i omsorgen och det hoppas jag blir skoj! Efter skolan som varade ca 1 timme drog jag och några goa töser iväg på lunch!
Nu ska jag strax fixa till mig för att dra på lunch med ett helt gäng tjejer från klassen innan vi börjar skolan för dagen det ska bli skoj!
Ha det så bra idag tror det blir cykel till skolan idag!
Kramar från en glad /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar