2010-08-22

söndag...

Idag efter frukost drog vi till Helsingborg för jag hade hört gott om busfabriken och ja gissa vilka två som försvann i ett nafs jodå båda pojkarna Svensson och stället är för sjutton inte litet ju... men vi hittade varandra när det var dax för lite lunch och hemfärd vi var där tre timmar sedan var killarna genom svettiga ;)
Jag var med helt slut för ljudvolymen är riktigt hög om man jämför med skattkammarön men bussfabriken lär få fler besök av oss, dock inte en regnig söndag, kanske en studiedag längre fram, killarna var nöjda.
Nu har vi snart tömt ut vår pool på allt vatten, så nu är hösten trots allt snart här, men den kan vara riktigt härlig om det är rätt väder!
Imorgon är det jobb, skola gånger två, förskola och fritids som gäller för familjen S. Hoppas på en bra vecka med hyfsat väder, lagom med hemuppgifter, i morgon ska vi ha brandkunskap....hoppas det blir skoj ;)
Nä nu ska jag tömma/ladda om diskmaskinen så den är ledig för uthyrning till syster min imorgon, efter det ska jag inta min sedvanliga soffposition kramar från en halvpigg /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar