2010-08-17

det är sant tralala

(Bilden är från förra året då jag och mamma var en vecka i Bulgarien själva, att det är ett år sedan har jag svårt att tro, men trevligt hade vi!)


I fredags ringde jag Fk igen och undrade varför jag inte fått mina pengar för M nu när jag varit föräldraledig juni/juli. Den trevliga damen jag pratade med berättade för mig att de på kundcentret inte fick lova utbetalning som jag blivit lovad, utan bara kan lägga ett mail till handläggaren och se vad denne har gjort, men hon tog en titt på mitt sk fall, kunde inte förstå vad min handläggare höll på med, så hon pratade med sin chef om detta och tro det eller ej hon fick hjälpa mig!!!
Enligt henne så skulle jag ha pengarna på mitt konto på tisdag och det är ju idag och dom finns där....jag är så glad så jag nästan kan tänka mig sjunga en trudelutt med min icke vackra stämma!!!
Hon lovade mig att hon skulle titta på L:s dagar för juli/augusti i går och när jag går in på Fk så ser jag att där är ett beslut taget dock ser jag inte pengarna men jag ska ju inte ha dem riktigt än (25:e).
Så det finns verkligen trevliga och snälla/mänskliga personer på Fk...ett stort tack till denna dam!
Nu kan jag fylla på kyl, frys mm och det känns toppen!
Kramar från en glad /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar