2010-08-22

Lördagen...

Hej alla!

Idag denna lördag bestått av lite slapp, sedan tog vi oss i kragen och kom iväg och träffade svärföräldrarna i S för de skulle köpa gymnastikskor till killarna sagt och gjort det blev lördagsgodis med och fika!
Inom i en affär för lovat killarna varsen ny dvd film och så blev det en ny gps till bilen!
När vi kom hem började jag förberedelserna av kvällsmaten medan H klippte vår gräsmatta och ja det var på tiden, det var nästan så att lien fick komma fram om vi ägt någon ;)
Ikväll har vi haft kräftskiva i miniformat det var vi fyra och min syster och hennes sambo. Men vi hade trevligt, jag blev förvånad att barnen försökte slakta kräftorna istället för att äta , räkor och kräftstjärtar på burk.
L somnade på golvet framför tv:n och M mös ner sig med täcke och allt hos sin moster ;)
Jag tror dessutom att M börjar bli stor allt för de senaste dagarna när jag fixat till mitt hår då ska M också göra detta, det får han mer än gärna göra det är lite kul allt.
Kramar /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar