2010-08-17

Skolstart gånge två!


Hjälp!!! Skolstart min stora kille M börjar skolan i morgon (förskoleklass). Detta är stort för mig som mamma men säkerligen mycket mycket större för M. M har smygstartat på fritids redan slutet av förra veckan och det har varit lite blandade känslor!
Jag kan själv inte förstå att tiden har gått så fort det kändes som om det var igår jag blev mamma till denna goa kille! Men det är 6½ år sedan ja tiden den står då inte still!
Vi är fler i familjen som börjar skolan i morgon, ja jag börjar också skolan imorgon och detta ska bli super jag har saknat skolan! nu har jag bara 6 månader kvar sen är jag undersköterska!
Jag har ett dilemma hade bestämt mig till 97% vilken valbar kurs jag ska läsa men det kastades omkull nu ikväll...skit vad ska jag göra och vad ska jag välja!? jag får nog ringa mamma och rådfråga!
Nä nu ska jag ta tag i lite innan det är dax att inta min soffposition och tidigt i säng tidigt upp i morgon.
Kramar från en förvirrad/Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar