2010-08-20

självstudier


Jaha då var denna skolveckan nästan slut, idag har jag självstudier och jag har lite svårt för att komma igång men det är ju som vanligt med andra ord!
Fixat lite här hemma och funderar på att köra och storhandla mat nu innan jag sätter mig ner för att plugga lite...
Jaha vad har denna helgen att bjuda på då? Inget än så länge...förhoppningsvis fint väder så vi får klippt vår gräsmatta men det är snart dax för lien =)
Nä nu får jag ta mig i kragen och göra vad jag ska...
Ha en trevlig fredag kram /Melsvammel

1 kommentar:

  1. Jadu, jag vet inte ens var jag ska börja med detta ämnet. Jag har aldrig varit i kontakt med funktionshindrade eller varit i något gruppboende eller så. Jag känner mig som en katt bland hermelinerna. Kan jag ringa och bolla lite med dig om jag kör fast?
    Kram

    SvaraRadera