2010-08-04

Rastat barn

Ja som sagt det har varit lite tjat i sommar om att åka till Skattkammarön men jag har tyckt det har varit för fint väder!
Men ett svagt ögonblick i helgen lovade jag att vi skulle till skattkammarön idag, och har man lovat så har man , trodde det skulle vara betydligt fler där...men det fina vädret lockade nog till bad istället.
Det gjorde inte oss så mycket killarna sprang i tre timmar non stop, jo snabbt för lite lunch, dricka och popcorn men det var en hel del spring och lek, det är kul att se sina barn med sån glädje i ögonen, detta har de väntat på länge...och jag hade det rätt bra på en stol med kaffe och en bra bok, sämre kunde det ha varit =)
Allt gick bra även att få dem där ifrån utan problem men de var trötta då, slumrade till på vägen hem, tagit det lugnt nu i kväll!
Nä nu ska jag fixa mig en kopp the och njuta av en bra bok vi hörs kram /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar