2010-08-28

Lördagskvällen i bilder

Detta hade vi till kvällsmat rotsaker i grönsaksbuljong, köttfärslimpa med svamp och rivna morötter i, lingon och vatten till det, super smarrigt!

En bild på tre gelé hjärtan jag fick av min lillkille L, för han köpte dem till sin mamma, så de ska jag njuta av om en stund, när jag bänkar mig i soffan för kvällen=)

Ja jag har bakat två bröd nu också ikväll, hade inget bröd hemma till i morgon och vi glömde köpa det innan idag, men hembakat är ju ändå godast, så enkelt med att slänga ihop, så här kommer det bakas bröd nästa vecka med!

Nä nu är det dejten i källaren som ropar, sista tvätten för idag, sedan är det för mig att inta rätt soffposition och hoppas där är något bra på tv:n :)
Ha en fortsatt trevlig lördag kramar från en trött /Melsvamel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar