2010-08-28

Lördag


Hej alla!
Igår var jag och köpte till gym delen på mitt friskis & svettis kort. Så idag var jag där och tränade ett medel pass, jag höll på att avlida men gud vad skönt det var att komma ut och röra på sig!
Synd dom inte har något pass i morgon, för jag känner att jag skulle vilja träna då med=)
Jaja nästa vecka börjar dom med höstens schema så då är där lite mer utbud att välja på=)
Annars idag har jag haft dejt med min tvättmaskin och det är lika roligt som vanligt, vi har tagit upp poolen på tork innan det är dax att rulla ihop den för vintern! Plockat lite i trädgården sånt som måste göras!
M har haft sin kompis W här nu en stund i eftermiddag och de lekte fint L fick vara med en stund, L och jag vi såg pippi på tv:n det tyckte L var spännande!
Vad händer annars denna lördag kväll...hmm...ingenting. Jo maken och killarna är iväg och köper lördagsgodis nu innan vi ska äta!
Det var allt för stunden kram /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar