2010-08-14

Ny städat, ny bakat!!!


Jaha idag har regnet öst ner till och från hela dagen...även åskat...TRIST som tusan!
Idag vart det meningen att L skulle på kalas i Trollsjön för att fira sin tjejkompis L som blir fem men det fick ändra planerna och ha barnkalaset hemma!
Under tiden som L är på barnkalas så far jag och gubben fram som några robotar för att städa av huset så det gick fort och smärtfritt idag, sedan har vi inte gjort så mycket mer...jo vi har koll på att det inte blir översvämning i poolen =)
Älskar att ha ett nystädat hem, hoppas bara att det får förbli så ett tag till ;)
Nu ikväll har jag fått ett ryck att baka bröd så nu har vi förhoppningsvis gott bröd till frukost i morgon, vi har ju gott pålägg om inte annat.
Nä nu ska jag ta och slänga mig i soffan i min vanliga mel position och bara njuta av kvällen och hoppas att åskan håller sig väck. Men idag har det varit väldigt mycket störningar på tv:n får se om det går att se på den annars får det bli en film istället :)
Kramar till er alla /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar