2009-10-22

Spinner som en katt...

Hej igen!

Ja nu har äntligen min kära familj åter samlad för min grå fara (bil) har kommit hem igen hon har fått nya bromsar & fått lagat handbromsen som gick i sönder tidigt i våras, så nu får jag köra min älskade brombrom grå fara, och hon spinner som en nöjd katt=) Lika bra som bromsarna tar på grå faran lika stort leende har jag på mina läppar. Har ju varit utan min grå fara i nästan två veckor har hon varit på verkstad, men det har inte varit några större problem, vi har fått skrämma liv i lyxfällan (en golf från 1986 tror jag) så gubben har haft något att köra med när vi behövt bil båda. Så det är det bästa med hela dagen att hon är hemma igen... tror jag skall på äventyr med kidsen imorgon vi får se =)

Kramar till er alla från en glad /Melsvammel

2 kommentarer: