2009-10-08

Gardrob rensning...phu

Ja som rubriken lyder så, fick jag fnatt när jag stod i tvättstugan och vek tvätt och konstaterade att stora killen har bara två pyjamas, nästan inga långärmade tröjor osv osv lillkillen har fått en del av de tröjor/pyjamas som storebror vuxit ur en del slängdes en del orkar ja bara inte att se mer =) så de åker till min kompis barn.
Det är ju dax att åka till Ullared och se om där finns några fynd till barnen och oss, kanske även födelsedagspresent till lillebror, några julklappar och kalenderklappar jag får se, ditt bär det av i morgon mamma, jag och syster min ska dit. Maken har tagit semester för att umgås med sina älskade pojkar!
Har åter hamnat i träsket på tradera klarat mig därifrån ca 6-7 månader, gick in där i går och nu har jag budat hem inte mindre än 6 tröjor till barnen, ja jag vet detta är en mycket beroendeframkallande sida...sån tur att jag inte är hemma på hela dagen imorgon & jobbar hela lördagen så först på söndag kan jag åter gå in där=)
Kramar till er alla som vill och vågar /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar