2009-10-21

Jippi...ny dag

Hej alla!
Jippi det är onsdag idag och jag kraksar fortfarande men det blir bättre & bättre på den fronten, men jag har ringt mig sjuk på utbildningen i morgon & likaså på bredvid gången på fredag, vill bli riktig ok från denna eländiga sjukan, som jag har drats med hur länge som helst med. (känns så iaf)
Har varit hos frissan idag och haft egen vård av mitt hår, det klipptes av ca 1dm i baktill och jag satte i lite kopparröda slingor idet och jag blev riktigt nöjd om jag får säga det själv, tom maken min såg och kommenterade att det var snyggt =) Känns kul att min gubbe såg det, för han brukar inte se sådana saker.
Har varit hos slaktaren och hämtat hem en veckolåda med kött. Barnen satt fint i bilen medans jag betalade, de brukar inte få stanna i bilen men jag kunde se dem hela tiden. De var snälla barn=)
Storprins ville äta på pommesaffären ikväll och vi kom överens om att det var ok ingen av oss orka laga kvällsmat. Där träffar vi på lillkillens dagis fröken I och lillkillen blev glad när I kom och ville se hans bok.
Nu ligger gubben på soffan och små killarna på golvet framför tv och ser på barnpogram en liten stund till innan det är dax för jamas, tanden och saga, sedan godnatt kram /puss och sist musik på.
Jag skall själv bänka mig framför tv i kväll för det är arga snickaren och greys anatomy så jag har att göra, kanske jag skall sticka lite också svärfar tyckte om killarnas mössor så jag fundera på allvar att göra en till honom =)
Nä nu skall jag ha mig en kopp te värma upp mina stämband innan sagoläsningen!
Ha det gött tills vi höres nästa gång/Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar