2009-10-19

Nytt...


Hej alla!

Lite nytt på sidan, nya färger och foto. Det är det lilla som gör det=) Har ju som sagt inte så mycket att ta mig för just idag. Känner ju mig inte helt ok, men rösten klarar av mer och mer kraksande, men den skall villa ett par dagar till=)
Stor killen min har varit hemma idag från dagis hade feber igår kväll och nu på morgonen, men ingen feber under dagen alls så imorgon blir det dagis!!! Han och jag har pysslat lite, tittat på tv och han har lekt hoppat som vanligt och varit alldeles helt underbar.Samtidigt så har vi haft vår lilla strid nu ikväll han ville borsta tänderna själv, glöm det grabben först mamma/pappa sen du för tvärtom funkar dåligt för då har han ju gjort det om ni förstår vad jag menar.
Ikväll vid kvällsmaten så började lillebror truga (som vanligt) han skulle inte det och inte det och inte alls äta, så det fick bli en sked för morfar, mormor, Jörgen osv till slut tog de närmaste bekanta slut så då blev det alla barnen på hans avdelning + fröknar detta tyckte han var kul och storkillen började också får se om vi skall hålla på så här varje gång vi äter, allt för lillebror skall äta!
Har också borstat ett stycke super sur/arg perser katt, fasen vad hon blir sur jag tror jag skall borsta henne varje kväll ett tag framöver så hon inte glömmer bort att det måste göras hon måste också bada en dag men då måste hon vara välkammad innan bad och så får hon självtorka och borstas under tiden för någon fön finns inte i m in ulltuss värld hon blir rosen rasande och då gör det ont=(

Ps. sätter in en bild från vår skogspromenad i torsdags när vi var hos mormor/gammelmormor!

Det var allt för tillfället kram till er som vill och vågar /Melsvammel

1 kommentar:

  1. Vad fin din sida blev & de nya korten =) Krya på dej! Kramar

    SvaraRadera