2009-10-23

fredag kväll

Hej alla!

Jag har träffat min syster barnen sin moster en liten stund innan hon skulle till jobbet. Jag har inte gjort så mycket idag som jag hade önskat kanske men vikt tvätt, städat toaletterna renbäddat hos killarna, sen var min ork och lust bortblåst...
Ikväll så fick killarna varsett eget rum, lillkillen fick flytta in till lekrummet och storkillen stanna allt frid & fröjd när vi håller på att flytta saker mm. Men vid sänggående då var storprins både ledsen & rädd, men mest ovan att sova i eget rum. Medanns lillkillen var överlycklig & han hoppa i säng fort ikväll & drack vällingen sin sedan körde han bokstavligen ut mig, han somnade på 5 minuter, så för honom är det nog rätt med eget rum... vi får se annars får de väl sova tillsammans igen.
Så nu har jag fredags mys sitter framför lappis och tv och ser på en film Irene Huss och den verkar lovande...hoppas bara nu inte jag somnar som jag gjorde sist.
Allt för idag kramar till er som vill vågar /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar