2009-10-23

lugnet före stormen

Hej alla!

Just nu är det lung & frid i hemmet, för killarna bygger koja med soffdynorna och tittar på rallytv:n. Jag passar på att njuta av en kopp te som lenar min hesa röst men tack och lov så är den mycket bättre.
Men snart så ska stormen dras igång här hemma, ta hand om tvätten, renbädda, städa toa mm, men det är skönt när det är gjort!
Jag hoppas att min syster kommer hit en stund i eftermiddag för det var ett tag sedan vi sågs =)
Jag har sådan lust att ta min gråa fara och åka till nya Ikea i Malmö, men där är säkert en hel hög med människor, sedan lockar det inte att ha killarna med mig ( de tycker det är tråkigt) & så har jag inte så många kronor i börsen just nu heller =/ Men Ikea står kvar nästa månad så då lär jag besöka det =)

Ni får ha det bäst tills vi hörs kram /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar