2009-10-20

Kraksande och klagande...

Hej!

Jag fortsätter att kraksa för min omgivning, alla säger vad du låter =) Jag kan ju bara hålla med om den saken ju!!!
Inatt var jag uppe och pratade med gud i den stora vita telefonen! Men vi har bara haft ett samtal...och det räcker gott och väl! (det blev för mycket mat för min stakars mage, ätit väldigt lite sedan i fredas och druckit mycket te, så den orka inte med all mat jag vräkt i mig idag!)
Alltså jag är säker på att det är vaccinationen jag tog för 1 vecka sedan idag, som är boven i det hela för jag blev mycket trött,huvudvärk på onsdan, snorig ,trött & huvudvärk på torsdagen, sedan i fredags försvann rösten och helgen har jag ju genomlidit utan röst,ont i huvudet igår ont i huvudet känner mig hängig, idag helt färdig ont i huvudet ingen ork och lust.
Så jag vet e sjutton om jag skall ha på fyllning av vaccinationen om det nu blir aktuellt, för ska jag må så här igen skulle inte tro att jag vill det!!! då har jag bara 90% skydd mot nöff nöff sjukan =)

Kramar till er alla som vågar och vill i nöff nöff tider/Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar