2009-10-17

hej igen!

Hej igen!

Nu har jag hunnit göra lite idag...
Min röst är borta med vinden och kommer förhoppningsvis imorgon!
Idag har vi hunnit:
  • Åka till biblioteket och låna nya böcker och lämna tillbaka. (tittat på det nerbrunna gatuköket som ligger mittemot, många frågor från barnen)
  • Plockat undan...
  • handlat mat och lite andra för nödenheter.
  • varit på tippen!
  • bäddat
  • tvättat/vikt kläder
  • Lagt in kläder
  • blev klar med lillebrors mössa!
  • börjat på storebrors mössa.
  • Gjort lunch som bestod av jordgubbskräm + mjölk, fil & flingor till mig dock!
  • Druckit litervis med te allt för att få rösten åter, utan större framgång =(
  • Badat små folket!
  • Fixat kvällsmaten som bestod av inbakad fläskfilé, potatisgratäng och gorgonzola sås, ett glas rött till det. Det smakade mer denna gången än sist, för då var jag också dunder förkyld. (alltså två förkylningar på tre veckor det är lite imponerande med tanke på att det bara är jag i familjen som blir sjuk)
  • Utan min kobjälra hade jag inte fått någon syl i vädret eller hjälp när jag behöver det!
Kramar till er alla som vill och vågar /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar