2009-10-18

Söndag kväll...

Hej alla!

Jag har ännu inte fått tillbaka min röst inte ens kraksa kan jag, så det ser rätt illa ut med att gå på utvecklingssamtal imorgon och jobba (gå bredvid)på tisdag är nog inte att tänka på=) Kanske onsdag vi får se.
(min systers kommentar till mig Tyst nu! du skrämmer fåglarna med ditt kraksande!!! (ha jag kan ju inte ens kraksa))
det verkar som om storprins är dålig han har feber nu ikväll och fått alvedon så vi får se hur natten blir!
Har börjat sticka på killarnas halsdukar men vi får väl se hur det blir med det, just nu är jag så himla öm på mitt finger efter allt stickande.
Lillebror hade kompis V från dagis och de lekte så fint med tågbana, ben 10, de var ute och fixade också, vi fikade en sväng med för V hade med sig en tårta gissa om vi blev förvånade, men det vissade sig att V:s mamma jobba på kondis=) Tackar än en gång för tårtan!
Syster har varit här ett par gånger idag som vanligt gjorde hon en drive i mitt skafferi och denna gången vart det något mjöl som fick följa med henne hem!!!
Har träffat Jörgen också ikväll han kom och satte mc i vinterförvaring och nu ikväll så har vi ätit hämtmat och det var kanske inte det bästa men va fasen skall man göra när det är tomt i kylen och frysen, men snart barnbidrag och löning för H.
Nä kära ni nu får jag sluta att skriva för jag kommer inte på något mera så ha de gött tills vi höres nästa gång /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar