2009-10-19

Måndag igen!

Hej alla!

Jag kan kraksa lite nu, men jag bör ändå vara tyst och det gäller även när jag viskar! Jag som har så j-la svårt för att vara tyst...nu har jag varit utan röst sedan i fredags eftermiddag och det är inte kul alls, Jag som skulle gå bredvid på ett jobb tis och ons, men det har jag ställt in för att få tillbaka min ljuva stämma. Men de här hemma tycker det har varit tyst och skönt, förutom kobjällran som kommit till nytta =) trodde jag inte när vi köpte den för en herrans massa år sen.
Har dock varit på arbetsförmedlingen och redovisat vilka arbeten jag sökt och kan tänka mig att ta så här 3½ vecka innan skolstart, men får väl se hur många arbetsgivare som tänker höra av sig=) allt för att få lite pengar om några månader, för än har jag ju inte fått något besked om den saken mer än att de har tagit emot min ansökan, hoppas de kommer till novemberutbetalningen!
Det var allt för stunden kramar från en kraksande /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar