2009-04-08

Wow sån start på dagen

Hejsan hoppsan!

Idag ville Max cykla till sitt dagis och jag var väl lite skeptisk, för vi har precis tagit av stödhjulen, men han var så envis som bara han kan vara. Jag sa till honom visst vi provar och satte Loke i vagnen och sen bar det av!!!
Till min stora förvåning och kanske Max så kunde Max cykla och det gick jättebra han var så lycklig att det riktigt lyste om honom,riktigt stolt och glad kille kom till dagis och meddela att han cyklat utan hjul ja se barn!
Jag som lovat större cykel när han kan cykla utan stödhjul vet att jag får köpa ny cykel nästa lön, för lovat är ju lovat, så n u får han träna lite på denna först!
Ville bara skriva av mig vår lycka så här på morgon kvisten!!!! Ni får ha en bra dag där ute!!!
Kramar till er alla som vill & vågar / Melsvammel

1 kommentar:

  1. Så fin din blogg blev till slut! Härligt vårig blev den med den nya tapeten! Ha det så niiice,så ses vi på lördag. Kramen till dig och familjen din.

    SvaraRadera