2009-04-05

söndag kväll underbar helg

Hejsan hoppsan!

Ja det har varit en riktigt underbar helg, fast man har arbetat 32 timmar men vädret har ju varit riktigt härligt så man har varit ute en hel del i helgen också.
I lördags blev det en långpromenad och sedan fika ute på altanen på jobb och där intogs en glass för 22kr rena rånet men ack va god den var!
Kidsen mina har varit ute mycket i helgen också, de hade fint besök av farfar och farmor i lördags som både köpt leksak och godis till trollisarna och annat gott till oss lite större barn tack så mycket, synd att man jobba, men men man kan ju inte vara överallt samtidigt ;)
Nu sitter jag framför datan och har precis nattat mina små prinsar gubben har varit ute en mini sväng på hojen han behövde komma hemifrån en stund förstår honom!
Nu väntar jag på min syster hon skulle ha kommit för tio minuter sen för vi skulle pyssla men vi får väl se hur det blir med det. Nu är hon hemma igen och det märks redan innan idag ringer hon och bjuder in sig på kvällsmat men hon har inte kommit ännu och där är ingen mat till henne den är slut;) så nu är vi i vanliga trallen igen men det är ju kanske skönt att något är sig likt.

Många & långa kramar till er som vill & vågar / Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar