2009-04-10

Långfredagen 2009

Långfredagen har bjudit oss på strålande sol och riktig vårvärme, det är så skönt vill jag lova. Maken min tog storkillen med sig på en shopping runda i Skånska huvudstaden jag och lillkillen styrde bilen mot mataffären för att köpa lite färs och det nödvändigaste 1300 kr gick det lös på! Glad påsk !!!
Senare har jag gjort köttbullar medans min syster har förgyllt eftermiddagen & en del av tidiga kvällen hos oss!
Killarna i huset har varit ute och fixat med vår sk. trädgård rivit mossa och varit på skattjakt kan man säga det storprins drar fram det hittar man lite varstans!! ( alla har väl en fogsvans i sin bil, det är en förhandling att den skulle med till fsk men den fick stanna i bilen.)
Har hunnit med att baka en balamkaka=banankaka som vi ska smaska i oss på självaste påskafton, barnen och jag har målat en del ägg också för det hör ju påsken till lika mycket som sill! Glad påsk!!!
Nä nu ska jag sluta svamla för denna gången många och långa påskkramar till den som vill och vågar!!! / Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar