2009-04-28

Tisdag jobb + fotboll



Här bjuder jag på en bild från idag ;)

Hejsan på er!
Idag har jag varit flitig gått till och från fsk fram å tillbaka gånger 2. helt ok väder på fm, men framåt eftermiddagen kom min huvudvärk smygande och likaså så blev det kvavare och kvavare ute!!!
Har varit inom en sväng på mitt arbete det är tisdag och då har vi möte, jag hade en kort arbetsdag så det innebar att jag varit ledig nu i kväll och har kunnat vara med min familj och vi har varit på storprins första fotbollsträning och det var roligt att se honom så aktiv och på g!!!
En kompis från fsk var där och det tror jag att storprins uppskattade och sedan en annan kille som gått på samma avd som storprins så det var kul att träffa på dem.
Storprins vill tillbaka och spela fotboll med alla nya kompisar men tyvärr dröjer det en hel vecka tills nästa träning, men skönt att det gick så bra som det gjorde jag är nog den stoltaste mamman just nu!!!
Mina prinsar sover gott och hoppas att de sover i sina sängar inatt, för jag ska upp innan tuppen i morgon så jag vill inte ha de i min säng, kommer de så kommer de och jag älskar dem ändå fast det blir trångt;)

Många kramar till er som vill och vågar / Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar