2009-04-14

Annandagpåsk i arbetetstecken

Här bjuder jag på en bild till från påskafton när vi letar efter skatten;)


Hej alla där ute :)

Helt otroligt vilket underbart påskväder vi har haft denna påsken 2009, massor av sol, värme och klarblå himmel! Det är så jag riktigt längtar till sommaren och den kommer förhoppningsvis snart! Hoppas att ni haft det lika trevligt i påsk som min familj haft det!
Killarna i huset har hunnit med att tvätta min bil !!! Stort tack älsklingar. Samt att killarna hunnit med att lufta/riva mossan från gräsmattan! Så att gräsmattan kan få mat (gödning) enligt storprins;)
Jag har sköt om hemmet på insidan lite, det behövs ibland men ack så trist! Har varit ute en hel del och det är så skönt!
Har hunnit att arbeta en sväng också idag och det var trevligt att komma igång igen efter all god mat och dryck.
Nog svamlat från min sida nu kramar till er all som törs / Melsvammel

1 kommentar:

  1. Vilken fin sida du har..jag har precis hittat in på min igen..hehehe...smyckeskrinet var inte svaårt att göra..skit kull..prövaa...nu ska jag scrappa en choklad låda..hiii...när ska vi scrappa nästa gång? MVH Åsa

    SvaraRadera