2009-04-02

En rolig sak...

När jag nyss berättade att moster kommer hem imorgon så sa
storprins: varför det? ( väldigt undrande )
lillprins: jaaa
jag: Vill du inte att moster kommer?
storprins: jo, jag saknar henne!!!! ( Men det är svårt att konkurera med barnprogram på )

Annars så ser det ut till att bli en lika vacker vårdag som igår och det är så uppskattat, vad jag längtat efter lite värme och framför allt ljus!!! känner mig redan mycket piggare än vad jag gjorde för en vecka sedan och då hade jag ju semester.
Senare idag ska jag packa in kidsen och ulltussen Sally och köra till veterinären och ta bort stygnen på Sallys ben, hoppas bara att allt är som det ska med hennes knä nu, kanske hon slipper den dumma tratten vi får se. Idag tar hon sin sista antibiotika och det ska bli skönt att slippa hålla på med det fast hon är jätte duktig på att ta den.
Allt för denna morgonstund kram till er alla / Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar