2009-04-30

onsdag :)

hej alla!

Idag var det jag som väckte tuppen på väg till jobbet ett pass mellan 07.00-20.00 och det har bara varit roligt att jobba idag, har fått en del promenader under mitt arbetspass och sedan har jag hunnit med ett gympa pass med dock på arbetstid, gisses vad ont jag har i mina stakars knän inte vana vid så mycket hopp och studs men men skönt var det iaf.
Vädret har visat sig från sin bästa sida om man säger så, strålade solsken på klarblå himmel och en massa plusgrader mysigt:)
Hoppas att det nu håller i sig även under helgen för då bär det av till Hässleholm för att se barnens morfar köra rallybil och eventuell övernattning vi får se på fredag hur vi gör med den saken!!!
Ska in och jobba på söndag för jag har bytt bort en annan söndag, så nu under maj jobbar jag något lite varje helg, förutom den helgen vi ska på vår mini semester med min andra syster och hennes sambo och killarnas kusin längtar tills dess det ska bli skönt att komma iväg ett par dagar och rasta av oss och barnen!!!
Idag med posten kom min efterlängtade pysseltidning så nu är kvällen räddad och en massa inspiration kom med den så nu vill jag bara pyssla men det får bli en annan dag. hoppas att vi får ihop en heldag snart då vi är ett par tjejer som ska pyssla en hel dag gissa om jag längtar :)
nu har jag inget mer att berätta om för denna gången, Kramar i massor till er som vill och behöver / Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar