2009-04-27

lönedag :)

Hej alla som jag känner & inte känner!!!

Idag har det varit en toppen härlig dag!!! Kidsen på sitt älskade dagis och solen den har lysst som bara den kan och värmt mig!
Har hunnit köra en hel bil full med gamla glasflaskor, kartonger och tidningar till återvinningen och sett dagens tjockaste och äckligaste spindel, nä jag gillar verkligen inte denna sortens varelse :( urk blä för dem!
Systra min kom på lunch och idag blev det kycklingklubba, potatis och lite sås för min del + grönsaker, för syster del blev det kyckling klubba 2 stekta ägg + sallad och lite kaffe efter maten.
Hämtade hem mina små prinsar och till barnens lycka så blev det både vagn och cykel, så till mellis fick de varsin frukt och en glass som avnjöts i solen ute på gräset. jag vet lite lite till mellis men vi åt kvällsmat tidigt för vi har varit på föräldramöte på storprins avd och det är lika trevligt som vanligt och så är det så kul att träffa de andra föräldrarna och få prata av sig lite. Mamma har varit barnvakt och det hade gått hur bra som helst, hoppas att hon nu kom i tid till sitt jobb!!! Tack för hjälpen!!!!
Nä nu har jag svamlat klart för den här stunden så många & långa kramar till er som vill och vågar / Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar