2009-04-22

solig tisdag

Hejsan alla vänner ;)

Idag var det jag som väckte tuppen på väg in till jobbet, det var mycket jobbigt att komma upp och iväg har ju varit ledig i helgen och hela måndag med. Tuppen var inte heller lätt väckt idag!!!
I måndags var jag i Höör en sväng och pifade till mig, sedan hem på en promenad med min kära lillsyster och det blev lunch med!
Jag åt en liten tallrik med tacco, men min syster är konstig 2 stekta ägg, lite färs och sill ja jag vet att det låter vidrigt men hon sa det var gott jag tror inte på henne ;)
Ulltussen Sally har varit på återbesök hos veterinären och allt såg finfin ut jag blev så glad!!!
På vägen hem inhandlade jag ny cykel till storprins en röd och vit han blev rätt nöjd men trillade så han skulle inte prova den mer!
Lillprins blåtira (5-6 cm ) blir bara större och finare för varje dag som går alla undrar vad han gjort och då säger han att det är storebror och det är de ju inte denna gången!!! Men han tycker det men han erkände på dagis idag att det var pallen!!!
Idag har varit en trevlig dag på arbetet mitt det har rullat på hela dagen och då tycker jag det är toppen att jobba och så var jag hemma vid 17.30 och det är underbart att fån äta och vara med familjen en stund på kvällen, när jag inte sett dem på hela dagen!
Efter kvällsmaten så skulle storprins ut och prova sin nya cykel och det gick hur bra som helst snacka om en stolt kille som kröp till sängs denna kväll, det sista han säger till sin lillebror är haha jag kan cykla men inte du! lillprins sur och sa jag kan med! inte på stor cykel som mig... nu räcker det ( jag sa) annars kan de hålla på hur länge som helst!
Vårvädret visar sig fortfarande från sin bästa sida strålande sol och klarblå himmel, men det ska tydligen bli lite sämre väder framöver och det tycker jag inte alls är nödvändigt.
Nä nu har jag svamlat klart för den här stunden kram till er som vill och behöver/ Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar