2009-04-18

Lördag fm

Hej på er alla!

Äntligen helg ledig till tisdag morgon då jag väcker tuppen på väg till arbetet mitt.
Solen skiner från klarblå himmel och inte allt för kallt heller lillprins som brukar vilja vara inne är ute och storprins som älskar att vara ute är inne!!!!! Jag förstår mig inte på mina kids, jaja bara de är nöjda och glada så!
Om en stund ska jag och min syster ha systertid och vi ska iväg men vi har inte bestämt vart än, så vi börjar med en kopp eller två kaffe och sen får vi se vart vi hamnar, alltid lika spännande på vår systertid!!
Lillprins ropa på mig och så ger han mig en blomma (plastblomma han hittat ute) och säger jag älskar dig mamma! Han kommer nog att krossa många flickhjärtan i framtiden!!! Han säger ofta vad fin tröja, vad fina glasögon du har mm.
Nä nu får jag ta och hälla upp kaffet på min termos och invänta min lillsyster som kommmer in genom dörren just nu!!!
Färdigsvammlat för den här stunden kramar till er alla som vill och vågar / Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar