2009-04-27

Helgen är över!!!


Hej alla!

Då var helgen slut och det är tråkigt i sig! Men samtidigt skönt för jag har arbetat denna vackra vår/ sommar helg men den har varit full av god mat , dans och abba musik så den har rullat på och inte känts så tungt som jag trodde har haft fint besök från storstaden Stockholm så nu har lillkillen fått höra sin dialekt ;) Jag har dock hunnit med lite grillad mat och annat gott så det har varit en bra helg ändå! Storprins har varit och skrivit in sig på en fotbollsklubb och han var eld och lågor tydligen när han fick en ny fotboll och benskydd så nu längtar han till tisdagens första träning.
Ja det är bara till att inse att nu börjar aktiviteterna på
kids nr :1 och nästa år är det kids nr:2 som kanske börjar, jag måste inse att mina små killar börjar bli stora!!! HUA jag vill inte det!!! Kan vi inte stanna tiden lite nu så jag hinner njuta lite extra av mina barn !!!!
nu har jag nog bablat klart för stunden många kramar till er alla som vill och vågar / Melsvammel

1 kommentar:

  1. Hej!! Vad kul att Max ska prova på fotboll =) Jättefint du har det här, hälsa gärna på hos mig med. emmassidor.blogg.se
    Kram Emma

    SvaraRadera