2009-04-06

Ledig dag skönt

Ja som sagt idag har jag varit ledig och har bara haft lillprins hemma på fm, vi har lekt med lite tåg och tittat på tv.
Hämtade hem storprins och han har haft det super idag inte många barn på förskolan, skönt när det är lite mindre barn där och så ser det nog ut hela veckan!
Väl hemma så har vi varit ute och lekt i trädgården så härligt varmt och skönt väder, jag plockade lite grenar som vi sedan satte lite färglada fjädrar i och vips så har vi också påsk på hemma fronten! Ska se om jag kan hitta min häxa! (jag menar inte min elaka sida då, den drar till blåkulla på torsdag morgon) tror jag vet var den är hoppas och så ska jag lägga på min påskduk för det har jag en någonstans i min dukhög!
Har också hunnit sitta lite vid min kära laptop &
fixat och trixat, här har vi ett resultat på vad det kan bli!
Nu har ulltussen Sally hittat fjädrarna i riset hoppas att de får vara kvar där i ett tag iaf över helgen, med hennes ben blir det bara bättre för var dag som går & det är ju skönt!!! Hon får större och större utrymme att vara på, men fortfarande i bur på natten! På dagarna när vi inte är hemma så är det vårt sovrum som gäller som fängelse så länge.
Nu sover mina små prinsar efter en lång skön dag med massor av lek och bus så nu blir det lite slö tittande på tv och sedan i sänggående för min del också! Ska ju jobba hela två dagar denna veckan.
Allt för denna stund kramar till er som vill / Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar