2009-03-30

Saknar min syster


Hejsan alla där ute eller inne!

Som rubriken säger så saknar jag min ena halva lilla syster enormt men hon sitter nog vid havet och dricker en god drink med sin vän och njuter av de sista semester timmarna nere i Thailand, hoppas hon har haft det super duper bra!
Men saknar vårt dagliga snack! Jag har inte haft någon att dricka kaffe och luncha med på ett tag nu och ingen jag har kunnat sucka åt och virra på huvudet, skratta med men snart är hon hemma igen!!!
Så denna bilden tillägnar jag min efterlängtade syster en bild på henne och min storprins fast han var liten då!! Men på fredag om nu allt går som det ska så kommer hon hem om de nu kommer med rätt flyg och framförallt kommer till flygplatsen det är inte helt säkert när det gäller dessa tjejer. Men mamma och jag sa annars åker vi ner tre veckor för att leta efter dem men vi letar bara sista veckan så vi också får se detta underbara land som så många säger ;)
Det var allt för denna gången många kramar till er alla som vill / Melsvamel

1 kommentar:

  1. 4:e ganger jag forsoker mig pa at skiva.. grr! det var verkligen pa tiden at jag fick mit egmna inlagg! ;) Ge prinsarna manga pussar & kramar ifran moster och sag at jag kommer hempa fredag!! Best for dem att de ar uppe annars vacker jag dem ;P Och du!! FGlom inte at ga tidigare ifran jobbet, tank pa at vi inte har sets pa nastan tre veckor.. snyft.. Kramar om!!

    SvaraRadera