2009-03-08

Tågresa och Lekoseum 080307



Idag bar det av med tåg från Eslöv mot Osby där vi skulle till Brio Lekoseum och se på allt som Brio har gjort i leksaksväg. Lillprins kom till himmelriket mer än en gång! storprins tyckte det var okej! De hade det roligt!
Jag och min syster som för övrigt kom med idéen för ett tag sedan hade också det roligt. Tack för idéen och en trevlig dag.
Vi hann också med att handla lite leksaker verktyg och lite tågbannor och lördags godis innan vi hittade ett café som hade öppet tills vårt tåg gick åter till Eslöv.
Den resan hem var lite udda minst sakt, tåget gick sönder fick springa till ett annat tåg med samma destination som kom från annan ort.
Det gick bra det med med trötta barn utan sittplats så kan det spåra ur och det gjorde det verkligen mina två höll igång hela vägen hem för att inte somna ja jag tyckte det var jobbigt där på hemvägen och alla stakars medresenärer pustade nog ut efter att vi gått av ;)
Tack för en trevlig dag syrran!
/ Melsvammel

1 kommentar:

  1. Hejsan hoppsan!
    Ja det är väl snart dags att boka stugorna. Tiden går så snabb, tänk att det redan är mars...
    Ja det har varit en toppen helg, ser att ni oxå haft det roligt. :) Ja... tankar finns om att lämna Sösdala. Jag är rastlöst i själen. Ha det så bra, så får vi höras av i det närmaste. Stora kramar till dig och familjen din.

    SvaraRadera