2009-03-26

Detta hände 10 sep 2007

Små barn har väldigt stora öron ibland vill jag lova!
Jag fick denna blomman i present av svärmor och hon sa att den kunde klippas vid behov och det hörde Max som då var 3½ år. så sagt och gjort på fm så sitter Max och fixar, i nästa stund när jag kommer ut i köket så har han jämnat blomstakaren med jorden!!! Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta men resterna av blommstakaren la Max på sin timmerbil och skulle köra till tippen.
Jag kan berätta att blomman nu 1½ år senare börjar ta sig, min syster tyckte jag skulle slänga den men varför det, den tar sig sakta men säkert!
Det var allt för denna gången kramar till er alla / Melsvammel

1 kommentar:

  1. Ler, det var en upplevelse :) Saknar er!!! puss & massor av kramar!!! Moster

    SvaraRadera